ایمنی قبوض دامار هاملین 5 ماه پس از تجربه نزدیک به مرگ به تمرین بازگشت


اورچارد پارک، نیویورک (AP) – دامار هملین با پوشیدن شلوارک و پیراهن تمرینی آبی شماره 3 آشنا، راه بازگشت به فوتبال را در طول مینی کمپ داوطلبانه تیم در روز سه شنبه، حدود پنج ماه پس از تجربه نزدیک به مرگ، آسان کرد. در این زمینه.

تنها چیزی که کم داشت کلاه ایمنی بود.

هاملین اگرچه از شرکت در جلسات تیمی خودداری می کرد، اما در تمرینات انفرادی و بخش های کششی برای باز کردن و پایان دادن به تمرین در برداشتن گام های بعدی به سمت از سرگیری فوتبال خود شرکت کرد.

مربی شان مک درموت گفت: “ما هر روز از آن استفاده می کنیم و فقط از دامار به هر طریق ممکن حمایت می کنیم.” در غیر این صورت، او هیچ جدول زمانی در مورد اینکه چه زمانی بازیکن می‌تواند تمرینات خود را به طور کامل از سر بگیرد، کمی بیش از یک ماه پس از اینکه هملین برای بازی آزاد شد، ارائه نکرد.

هاملین 25 ساله پس از انجام یک تکل معمولی در ربع اول بازی در سینسیناتی و پخش شدن برای تماشاگران ملی در ساعات اولیه ژانویه، دچار ایست قلبی شد و مجبور شد در زمین بازی احیا شود. 2.

جان باتلر، مربی مدافعان دفاعی، با بیان اینکه این رویکرد مبتنی بر ارتباط مداوم بین بازیکن و کادر پزشکی بیلز است، رویکرد تیم به تمرین روتین هملین را بیشتر روشن کرد.

باتلر گفت: «این روند دامار است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که گوش کنیم، با او ارتباط برقرار کنیم و سعی کنیم در همان سطح او باشیم.»

به نظر می رسد رویکرد آهسته Bills به مشارکت هملین با این که چگونه آنها دیگر بازیکنانی را که دچار مصدومیت شدید شده اند، کاهش داده اند، مطابقت دارد. و این در رابطه با هاملین قابل درک است، با توجه به اینکه او در طول یک روند طولانی ریکاوری چقدر زمان را از دست داد که او را از فعالیت بدنی زیاد قبل از گزارش برای برنامه تمرینی داوطلبانه تیم در ماه گذشته محدود کرد.

هاملین پس از مرخص شدن از بیمارستان در اواسط ژانویه، هنوز به یک دستگاه تنفسی نیاز داشت تا به او کمک کند تا چند هفته نفس بکشد.

او به صراحت گفته است که می خواهد بازی را از سر بگیرد. هاملین با بیان اینکه قلبش هنوز در جریان بازی است، کمی بیش از یک ماه پیش پس از اینکه توسط Bills و چندین متخصص مستقل اجازه بازی را صادر کرد، بازگشت خود به NFL را اعلام کرد. هملین که نمی‌خواست ترس و نگرانی را تسلیم کند، گفت احتمال کمی وجود دارد که این قسمت تکرار شود و متخصصان توافق کردند که قلب او در نتیجه کوموتیو کوردیس متوقف شده است، ضربه‌ای مستقیم در نقطه خاصی از ضربان قلب که باعث ایست قلبی می‌شود.

هملین ماه گذشته گفت: «این یک رویداد تغییر دهنده زندگی بود، اما این پایان داستان من نیست.

با توجه به تمرکز او روی از سرگیری فوتبال، گام های بعدی هملین با هر بازیکن دیگری در NFL در تلاش او برای کسب جایگاهی برای ورود به فصل سوم خود تفاوتی نخواهد داشت. لوایح دو هفته دیگر تمرینات داوطلبانه دارند تا قبل از افتتاح یک مینی کمپ اجباری در اواسط ژوئن و به دنبال آن کمپ آموزشی در اواخر ژوئیه افتتاح شود.

باتلر با ارزیابی اینکه هاملین از ژانویه تا کجا پیش رفته است، گفت: “این یک معجزه است.”

او افزود: «فکر می‌کنم که او را بیرون از خانه، در تمرین‌ها، در جلسات پیاده‌روی، در جلسات و هر روز در اطراف حضور داشته باشیم، باورنکردنی است». اما بر اساس جایی که او می‌رود، فکر می‌کنم او قطعاً مسیر درستی را پیش می‌برد.»

بهبودی هملین توسط پزشکانی که او را معالجه کرده اند قابل توجه خوانده اند. او چند روز اول بهبودی خود را در یک کمای پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی گذراند. مهارت های حرکتی و شناختی او به سرعت بازگشت و 10 روز را در بیمارستان های سینسیناتی و بوفالو گذراند تا اینکه مرخص شود.

فروپاشی هملین منجر به سرازیر شدن حمایت از سراسر NFL و سراسر آمریکای شمالی شد و کمک های مالی به سازمان خیریه هاملین بیش از 9 میلیون دلار بود. و بهبودی او جشن گرفته شده است، با این بازیکن که توسط NFL، انجمن بازیکنان NFL تجلیل شد و اخیراً توسط نویسندگان حرفه ای فوتبال آمریکا به عنوان برنده جایزه جورج هالاس، که به یک بازیکن، مربی یا کارکنان NFL داده می شود، انتخاب شد. عضوی که برای موفقیت بر سختی ها غلبه می کند.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL

جان وارو، آسوشیتدپرس






دیدگاهتان را بنویسید