کالیفرنیایی سابق در طرح ختنه کردن کودکان به جرم خود اعتراف کرد


لس آنجلس (AP) – دادستان ها گفتند که مرد سابق کالیفرنیای جنوبی که دختران مشکل دار 12 ساله را متقاعد می کرد که اعمال مازوخیستی انجام دهند و از یکی از آنها خواست تا برده جنسی او شود، روز دوشنبه به اتهامات فدرال اعتراف کرد.

دفتر دادستانی ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد متیو کریستین لوچر، 31 ساله، به یکی از اتهامات سوء استفاده جنسی از یک کودک به منظور تولید تصویر بصری صریح جنسی، اعتراف کرد.

در موافقتنامه دادخواهی خود، دادستان ها گفتند که لوچر اذعان داشت که لوچر در حالی که در سال های 2020 و 2021 در ساحل ردوندو زندگی می کرد، وارد مکالمات آنلاینی شد که دخترانی را هدف قرار می داد که از مشکلات سلامت روانی مانند افسردگی، بی اشتهایی و افکار خودکشی رنج می بردند.

در بیانیه دفتر دادستان ایالات متحده آمده است: «لوچر قربانیان خود را اصلاح می کرد تا دست به خودزنی بزنند و به قربانی که با اختلال خوردن دست و پنجه نرم می کرد دستور داد تا از گرسنگی بگذرد، و به او دستور داد که از خود در حال بریدن بدنش در هنگام نافرمانی فیلمبرداری کند».

دادستان ها گفتند که دو دختر برای او تصاویر خودآزاری فرستادند.

به گفته دادستان، او قربانی سوم را که 12 ساله بود متقاعد کرد که از خانه خود در اوهایو فرار کند و سعی کند برای برقراری رابطه جنسی با او به کالیفرنیا برود.

به گفته دادستان، دختر با تشویق لوچر، ابتدا خانه خود را در تلاشی ناموفق برای کشتن والدینش به آتش کشید.

دفتر دادستان ایالات متحده گفت، لوچر قول داده بود که او را بگیرد، “او را به کالیفرنیا بیاورد و او را “برده” خود کند.

لوچر پس از بازرسی خانه‌اش توسط مقامات به ایندیانا نقل مکان کرد. مقامات گفتند که او در 10 ژانویه سال جاری در ایندیاناپولیس دستگیر و به کالیفرنیا بازگردانده شد.

لوچر در ژانویه آینده با 15 سال تا 30 سال زندان مواجه است.

آسوشیتدپرس


دیدگاهتان را بنویسید